twitter

Jaspercross 7 januari 2018

‘t Jasper Sport organiseert de

 Erima Jaspercross

Zondag 7 januari 2018 te Asten

6e cross in de Limbra Cross Competitie

 


Organisatie: Atletiekvereniging 't Jasper Sport.

Bereikbaarheid: Volg de borden “Jaspercross”.

Parkoers:  In de Polderse bossen nabij blokhut “de Polderhonk” aan de Bergweg 26 te Asten. Het parkoers bestaat uit bospaden en is met spikes te belopen.

Secretariaat/kleedgelegenheid:  in blokhut “de Polderhonk” aan de Bergweg 26 te Asten. Er is geen douchegelegenheid beschikbaar.

Voorinschrijving: Via www.inschrijven.nl of via A-formulieren (tot en met 29 december 2017).

A-formulieren sturen naar Hanny Hanssen, E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. .

Betaling voorinschrijving:  Bij inschrijving met A-formulieren door storting tot en met 29 december 2017 op IBAN NL27RABO0148086462 t.n.v. 't Jasper Sport, Someren o.v.v. "Jaspercross". Hierna geldt het na-inschrijvingstarief.

Bij inschrijving via www.inschrijven.nl wordt het inschrijfgeld via automatische incasso voldaan.

Informatie: www.jaspersport.nl of via Jan Meeuws, tel. 06-12847082  of via e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. .

Inschrijfgeld:

Categorie

voorinschrijving

na-inschrijving

Pupillen

€ 2,50

€ 3,50

Junioren

€ 3,50

€ 4,50

Senioren (wedstrijdlopers en recreanten)

€ 4,50

€ 5,50


Afhalen startnummers: Op het secretariaat in “de Polderhonk”.

Uitslagen: Na de wedstrijd worden de uitslagen gepubliceerd op www.jaspersport.nl en www.limbracross.nl. Correspondentie tot uiterlijk 14 januari 2018, correcties worden dan gepubliceerd.

Prijzen: Er zijn ereprijzen voor de snelste drie lopers van de pupillen en de junioren C en D. Voor de junioren A en B, de mannen-en de vrouwencategorieën zijn er prijzen in natura.

 

Recreanten lopen ook dit jaar weer samen met de wedstrijdatleten!

Alle lopen zijn ook toegankelijk voor niet AU-leden!


 

Programma:

10:30

Lange Cross:                                                                        
                    Mannen, M40, M45, M50, M55, M60 en

                    Vrouwen (alle categorieën)

8000 m ( 4 x 2000m)

11:30

Korte Cross:                                                                         
                    Mannen (alle categorieën), Vrouwen, V35, V45 en Jongens junioren A/B

4000 m (2 x 2000m)

12:10

Prijsuitreiking korte en lange cross en Jongens junioren A/B

 

 

 

 

12:30

Meisjes junioren A/B, Jongens junioren C

3000 m (3 x 1000m)

12:50

Meisjes junioren C

2000 m (2 x 1000m)

13:05

Jongens junioren D

2000 m (2 x 1000m)

13:15

Meisjes junioren D 

1600 m (1 x 1000m + 1 x 600m)

13:25

Prijsuitreiking meisjes junioren A/B, junioren C/D

 

 

 

 

13:40

Jongens pupillen A

1200 m (2 x 600m)

13:50

Meisjes pupillen A

1200 m (2 x 600m)

14:00

Meisjes en jongens pupillen B

1200 m (2 x 600m)

14:10

Meisjes en jongens pupillen C en mini’s                 

1000 m (2 x 500m)

14:30

Prijsuitreiking pupillen

 

 

Brabants Kampioenschap Athletic Champs voor teams op 17 september

Aan geplaatste pupillenteams

uit Noord-Brabant

  

Someren,   juli 2017

 

Betreft: Uitnodiging BK pupillenteams

 

 

Beste atletiekvrienden, 

Graag nodigen we jullie pupillenteam(s) uit om op zondag 17 september deel te nemen aan het Brabants Kampioenschap voor pupillenteams. Deze competitiewedstrijd organiseren wij op de kunststof atletiekbaan van A.V. ’t Jasper Sport te Someren, Potackerweg 23. Telefoon op  17 september: 0493-492207.

De BK teams organiseren we volgens de bijgevoegde BK reglementen. Het programma is gelijk aan het programma van de tweede wedstrijd van de athletic champs competitie (AC). Ook hanteren we de puntentelling van de AC. Dit betekent dat we de vijf beste prestaties van het team per onderdeel in de puntentelling opnemen. 

Het chronoloog en een overzicht van de deelnemende teams staan in de bijlagen.

Voorafgaande aan de wedstrijd houden we een vlaggenparade.

 

Wij verzoeken jullie om voor elk deelnemend team twee assistent juryleden en één begeleider aan te melden. Voor de sprint en de horden van de pupillen A maken we gebruik van elektronische tijdwaarneming.  Voor de horde pendelestafette zorgen we voor 4 tijdwaarnemers. De begeleiders noteren wel de tijden. Tevens verzorgen vaste starters zowel bij de sprint als bij de horde de start.

 

Wij verzoeken je het team uiterlijk op 12 september via Atletiek.nu aan te melden.

Het inschrijfgeld ( € 40,-- per team) gelieve je over te maken aan  AV ‘Jasper Sport op rekeningnummer NL40 RABO 0148 0374 37.

 

Mocht het niet lukken om met een team aanwezig te zijn, laat dit zo spoedig mogelijk weten. Wellicht kunnen we 12 andere pupillen blij maken.

 

Heb je nog vragen? Stel ze gerust. U bereikt ons via telefoonnummer 06 – 23 69 40 23 of email Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. .

 

Wij wensen jullie alvast een hele fijne wedstrijd toe.

Met sportieve groet,

 

A.V. ‘t Jasper Sport, 

Hanny Hanssen & Trudy Hasselman

Wedstrijdsecretariaat ’t Jasper Sport

www.jaspersport.nl


Bijlagen:

Reglement BK - Pupillen Teams - versie 28-JUN-2017 definitief.pdf

Chronoloog BK AC teams.pdf

Teams voor BK AC teams 2017.pdf

 

Sponsors

  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image

Agenda

P4040289
Jasperloop 200e-9177
Opening 9 of 57
Jasperloop 200e-9289
Lichtinstallatie 14 of 47
Molenvencross 14 of 48
Pupillen  junioren C-D 66 of 156